Tema: Re: lietaus sulinio pertekliaus ispompavimas
Autorius: eimaz
Data: 2014-05-23 14:12:42
aš per metus laistymui sunaudoju ~30m3 per metus. 6a vejos ir nemažai
gėlynų, daržas, šiltnamis. lietaus vanduo susigeria į šulinį be dugno, kuris
paslėptas kažkur giliai po veja.

"pavidalas"  wrote in message news:lln8qn$hnm$1@trimpas.omnitel.net...

Na mano kieme ~ 4 arai laistomu dalyku, o miesto vanduo Vilniuje turetu
kainuoti ~2,50 Lt. Tai kiek as ten ispilciau?
Visai neturiu patirties...