Tema: Re: lietaus sulinio pertekliaus ispompavimas
Autorius: S54
Data: 2014-05-23 12:34:03
drenaziniai neskirti laistymui, t.y. nesukelia slegio.
Tinka is bedos jei nereikia aukstai kelti vandens.
Esu pastates kinietiska noname is gariunu 3 metru gylyje, tai laistant jau
reikia labai saugoti kad zarnos neuzsilenktu.

"pavidalas"  wrote in message news:llmqb4$4ns$1@trimpas.omnitel.net...

Na as planuoju sulini ~2,5 kubo nuo stogo ~150 kv/m, drenazo nerinksiu.
O su tuo paciu siurbliu ir laistyt galima? Tada plude turbut turetu atskirai
buti pavirsiuje, o siurblys apacioje. Ir perjungimas nuo pludes i
priverstini. Buna tokie universalus siurbliai?