Tema: Re: lietaus sulinio pertekliaus ispompavimas
Autorius: bzik
Data: 2014-05-23 13:30:25
kaip kur. Aš už laistymo vandenį moku 3,79m3 + 6,48 skaitliuko abonentas.
Daugiausiai esu sunaudojęs 6m3 mėn. Paprastai telpu į 2-3. Tad galvoju po
metų kitų atsisakyt miesto ir pereit prie lietaus.

"pavidalas"  wrote in message news:lln5pl$faj$1@trimpas.omnitel.net...

Na su tiek kubu gal is vis neverta galvos sukt del laistymo. Pasistatysiu
atskira skaitliuka.
Siaip pagalvojus - sulinys uzsipildo kai lija, tai ir laistyt nereikia, o
jei nelija tai tie 2 kubai ne karve kainuoja :)

Tai jei tik perpylimui tai gal dar mazesnio sulinuko uztektu? Gal plastikini
koki..