Tema: Re: nepriduotas dar namas - ar galima grezti pamatus/polius terasai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-05-21 12:44:57
2014-05-21 12:37, S54 rašė:
> Realiai taip ir vyksta, mazai kas tuos pritarimus ima.
> Bet jei kas paskustu, tektu bauda moketi.
> O dar jei lieptu atstatyti i buvusia padeti :-) Tektu kiaura stoga vel
> atgal uzkelti.

Nebutinai.

Po to kai vienai moteriskei liepe nulupti polistirola nu savo namo
fasado is pareigu isleke AM sio padalinio vadovas ir istatymas buvo
pakeistas per kelias dienas

Salcininkuose viena 5 aukstu nama apsisiltino patys gyventojai be jokiu
projektu ir banku...

Vievyje pensininkai siltina fasadus tik tose vietose, kurios izoliuoja
savininko buta