Tema: Re: nepriduotas dar namas - ar galima grezti pamatus/polius terasai
Autorius: Aurimas B
Data: 2014-05-21 06:47:40
nors str vienbučiai dvibučiai 7.20. sklypo užstatymo tankis - pastatais
užstatomo ploto, nustatomo pagal sienų išorines ribas, santykis (išreikštas
procentais) su visu sklypo plotu;
tuo tarpu str plotų ir tūrių skaičiavimo tvarka: Užstatyta sklypo dalis
(sklypo užstatymas) - sklype esančių statinių užimtų žemės plotų sumos
santykis su visu sklypo plotu, išreikštas procentais.

:) tai ir taip ir taip gali būt..

"Aurimas B"  wrote in message news:llh7ah$o27$1@trimpas.omnitel.net...

:) bl, buvau įsitikinęs jog sklypo užsataymas - pastatais užstatytas žemės
plotas, pasitikrinau ogi statiniais :? na tada reikia, bet o tačiau jei
projekte terasa parodyta, bet be stogo, tai mano nuomone stogo virš jos
įrengimas nėra esminis pakeitimas.. :)

"ejs"  wrote in message news:llgap9$d61$1@trimpas.omnitel.net...

2014-05-20 19:58, Aurimas B rašė:
> Terasos plotas su stogu ar be į užstatymo plotą nėra skaičiuojamas.

įrodymų bus?

--
  ejs