Tema: Re: nepriduotas dar namas - ar galima grezti pamatus/polius terasai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-05-21 12:32:09
2014-05-21 12:12, S54 rašė:
> Vadovaujantis statybos techninio reglamento STR 1.01.08:2002 „Statinio
> statybos rūšys“ (Žin. 2002, Nr.119-5372) 12.4 punktu, fasado ar stogo
> dangos ar apdailos keitimas priskiriamas statinio paprastojo remonto
> darbams.
>
> Stogo dangos keitimas -  paprastojo remonto darbai, kurie nurodyti
> statybos techninio reglamento STR 1.07.01:2010 „Statybą leidžiantys
> dokumentai“ (Žin., 2010, Nr.116-5944, 2011,Nr. 61-2915) 6 priedo  6.1.1
> punkte, tokių darbų atlikimui privaloma parengti paprastojo remonto
> aprašą ir gauti rašytinį pritarimą.

Jeigu visi taip darytu tai sio punkto neliktu.

Pries 20 metu dirbau TNT EXPRESS muitines deklarantu. Tuometinis mano
virsininkas taisydavo kroviniu dokumentus, muitininkams mokedavo
pakistukus ir t.t., nes ne visada tilpdavo i terminus. As gi is karto
pradejau teritorineje muitineje reikalauti terminu nukelimo kaip tai
reikalauja istatymas... Po metu muitine jau nebesugebejo dirbti pagal
savo pacios instrukcijas. Viena ryta ateinu ir virsininkas man sako, kad
pagal muitines nustatyta tvarka dirbti jau nebegalima. As jam jau
anksciau ne karta buvau sakes, kad tvarka sizofreniska ir reikia atrikti
siuntas, pavyzdziui skirtas uzsienio ambasaboms, ir siusti atgal su
paaiskinimu, kad Lietuvos muitine siu kroviniu nepriima... O kas man
durniui... Tuomet sakau, o kaip siuntos is lektuvu? Atgal keliauja?
Paskambino, o jam muitnes posto virsininkas sako, kad turi nurodyma,
jeigu to paklausim, praleisti siuntas be jokio deklaravimo... Taigi,
atidirbus metus muitine sustojo. Po 5 dienu as perejau i kita darba ir
buve kolegos pasakojo, kad viskas grizo i pries tai buvusia paprotine tvarka

Ilgas tekstas gavosi