Tema: Re: Del pamatu samatos KB!!!
Autorius: eimaz
Data: 2009-05-11 07:30:13
as jau praeitais metais dvibuciam namui pamatus uz 42k lt greztinius
pasidariau, t.y. vienas namas 21.000 su viskuo.
tik pas mane be smelio uzpilimo i vidu, tai dar + ~2k lt.
tai siais metais tikrai ne daugiau 20k lt jau su smelio uzpilimu i vidu
pamatai turetu gautis.
aisku namas namui nelygus, bet manau orientacine kaina tokia turetu but.