Tema: Re: Del pamatu samatos KB!!!
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-05-11 00:31:00
Siaip tai idomu kodel smelio kainos nera, o su pusrusiu ir perdangomis, bei
pertvaromis tai tokia kaina pakankamai normali atrodo, iseinu is isvados
tokios, kad normalu pamata siais laikais vidutiniskam namui galima pasidaryt
taip iki 30.000, tai cia dar perdanga bei drenazas kiek supratau. na, aisku
viskas daug geriau matytusi paziurejus i tai kas cia daroma, o ne i
eilutes....