Tema: Re: Del pamatu samatos KB!!!
Autorius: Vaidux
Data: 2009-05-10 23:10:59
Na jus cia nukrypot nuo temos. As prasiau primesti samata, ar kainos
normalios, o isvedziojimai man neidomus reik rusio ar nereik. Man irgi
rodos, kad nereik, o vat kolegai kuris sia samata man dave- reikia rusio,
nors tu ka. As jam pazadejau, kad paklausinesiu protingu zmoniu, kurie
renkasi siuose groupsuose.