Tema: Re: buti ar nebuti grindiniui sildymui miegamuosiuose?
Autorius: Darius-B
Data: 2013-12-20 21:34:44
Siaip tai eksplotuoju, bet dar negyvenam.
Jeigu norisi "greitai" reguliuoti temperatura patalpose tai tik radiatoriai.
Grindinis sildymas(be radiatoriu) tiesa sakant uzkniso ir mane ir dazytojus:
- ryte "seiminyyykas" gal pakurkit biski daugiau, kad dregme greiciau
iseitu.
- kita ryta "seiminyyykas" gal blet daugiau nebekurkit. Pasiziuriu ~26C

kai pakabinau radiatorius problemos baigesi. I grindis paduodu ~30C, kas
liko i radiatorius su termogalvom. Reikia daugiau ar maziau temperaturos -
pareguliuoju radiatorius. Be problemu skirtingose patalpose palaikyti
skirtinga temperatura. Dabar sildau anglimi + statybine mediena, kai
pradesiu sildyti dujom(kondensaciniu) gal kazkokia kitokia kombinacija
reikes surasti.

On 2013-12-20 16:14, Darius-B wrote:
> As irgi ilgai svarsciau, radiatoriai...grindys...radiatoriai,...
> ir nx padariau visur grindini ir dar radiatorius visur pakabinau.

Ar jau eksploatuoji tokia sistemą?
Kokia kombinacija labiausiai pasiteisina?