Tema: Re: buti ar nebuti grindiniui sildymui miegamuosiuose?
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-20 13:30:28
On 12/20/2013 12:31 PM, dz wrote:
> pas mane radiatorius irgi isjugtas stovi, dabar ble gailiuosi, kad
> uzkabinau kazkoki vertikalu paturbinta uz 2k, nes normaliam pagal
> projektinius kw nebuvo vietos, galejau koki mazuciuka pasikabint ir viskas
>
> o miegot siltai tai siaubas, bent jau man

siulau labai nesigailet, imho padarei teisingai.
na bent jau man tai buna taip, kad miegamajame bent jau su tokia temp
lauko isvis nereik sildyt. ale kai reik, tai norisi kuo greiciau pakelt
temperatura. pvz koki filma lovoj vakare paziuret, masaza zmonai padaryt
ar panasiai :) atsuki tada pilnai, ir didelis radiatorius per valanda
jau juntamai pakelia temperatura.