Tema: Re: buti ar nebuti grindiniui sildymui miegamuosiuose?
Autorius: svk
Data: 2013-12-20 12:17:08
Čia ne nuomonė, o faktas, kad taip yra.
Tačiau klausimo pateikėjui neaišku ko reikia, tad ir negalima atsakyti, ar
reikia jam miegamajam tokio šildymo, ar ne.
Pas mus toks yra, bet mes jį apskritai išjungę miegamajame, nes ateiname ten
tik miegoti, o miegoti norime šaltai. Būtų radiatoriai - būtų išjungti
lygiai taip pat.

"GunGame"  parašė naujienų news:l9159u$hq5$1@trimpas.omnitel.net...

Mano subjektyvia nuomone - su radijatoriais patalpos temperatura greiciau
reguliuosi.