Tema: Re: Langai su horizontaliomis orlaidėmis
Autorius: kef
Data: 2013-12-19 10:10:40
"Juozas" <epic@fail.com> wrote in message
news:l8sg1a$ibc$1@trimpas.omnitel.net...

> Man labai patinka, kai parašo praktiškai išbandęs žmogus.

O tai as nuo lubu kazka istraukiau? :-)

> Tai kaip suprantu, ta "automatika" tikrai nėra kokia homeopatija, o
> realiai veikiantis reikalas?

Automatika veikia kol lango nekaitina saule ir ne ziema. Visais kitais
atvejais veikia :-).

> Kiek mačiau yra dvejopas tų orlaidžių montavimas, kai oras gali į patalpą
> patekti pro orlaidę vertikaliai į viršų arba nuožulniai.
>
> http://www.a-v-s.lt/aereco_orlaides_5.html

Vasarai gal ir butu skirtumas jei sedet prie pat lango. Ziemai reikia kad
kuo maziau pustu, bet ne 0 srauto. Prie -20 net menkiausia vejeli jausi, tai
gal geriau staciai i virsu.

> Gal tas irgi turi reikšmės tam putimo pojūčiui?

Miegamajam butina turet uzuolaida kad nepustu tiesiai.

> Ir kaip suprantu vėsaus oro dvelksmas, net esant pilnai uždarytai
> sklendei, nesat vėjui vis vien jaučiasi?

Taip. Ramiais orais yra gerai, vejuotais prie salcio truksta sandarumo.

> Kai vėjas yra, irgi viskas ok?

Uzuolaidos nejudina ant off prie bet kokio vejo, bet tos gaivos turesi
perdaug.

> Gal šitas reikalas priklauso kur gyveni?
> Kaip suprantu pats gyveni bute, kelintas aukštas, ar atvira vietovė?
> O orlaidžių putimą su mikroveventiliacijos sukeliamu putimo kaip nors gali
> palyginti?

Orlaide geriau nei mikroventiliacija. Mikro ilgam nepaliksi - atves. Orlaide
kad ir aereco yra geriau nei mikro, tik toms aereco labai truksta
reguliavimo zemiau off slenkscio arba tikro sandaraus off. Sioks toks
diskomfortas neisvengiamas.

> Roletams pritvirtinti tos orlaides nemaišo?

Ne