Tema: Re: Langai su horizontaliomis orlaidėmis
Autorius: Juozas
Data: 2013-12-18 18:23:37
> kokia prasme atvira fotkint? Juozai, man toks jausmas kad tu ju
> beprotiskai nori ir desperatiskai ieskai priezasciu joms isigyt :) ir
> visai nesvarbu kai patyre zmones kaip finit sako, kad jos nesandarios ir
> kad ir per uzdarytas pucia taip, kad net izolke reik klijuot.

Aš noriu sužinoti visus už ir prieš.
Matai, čia daugiausia šnekam apie aereco orlaides.
Bet yra ir kitokios, kurios sandariai užsidaro bet jas pastoviai reikia
atidarinėt uždarinėt, jos žiemą užšąla priešingai nei aereco.
O finito pasakė, kad nepaisant trūkumų daiktas yra vertas dėmesio.
Žinau, kad rekupo nedėsiu.
Kas lieka? Darinėt langus arba statyt orlaides.