Tema: Re: Langai su horizontaliomis orlaidėmis
Autorius: kef
Data: 2013-12-18 16:18:37
"Juozas" <epic@fail.com> wrote in message
news:l8rt7n$t1d$1@trimpas.omnitel.net...
> Šiaip visos to orlaidės turri rankinį uždarymą, esant dideliam vėjui...

Bet pas aereco sandariai neuzdarysi, lieka plysiukas. Ziema per ta plysiuka
vejuotais orais pus gan smagiai, daznai suksi galva kaip padaryti sandariau.
Galima pvz. padet sunkesni atsuktuva ant sklendes :-)

> Šiaip vonioj dėsiu ištraukiamąjį ventiliatorių,
> kuris turėtu priverstinai sudaryti slėgių skirtumus tarp patalpš ir lauko
> ir oras patektų pro orlaides.
> Aš vasarą nenoriu išvykus palikinėti pravertų langų (bo vieno aukšto
> namas), o grįžus rasti pritvinkusias patalpas.

Sauletoj pusej diena ir gausi pritvinkusias patalpas. Nuo saules uzsidaro
geriau nei su rankenele.
Siaip tai as uz tas sklendes. Must have jei nera rekupo. Tik vat kokybe ju
galetu but geresne. Kas del automato pagal temperatura ar dregme, tai ta
dregme turetu buti matuojama toliau nuo lango o ne prikaitinamoj vietoj,
galima sakyt neveikia.