Tema: Re: Laminato degumas?
Autorius: Terpentinas
Data: 2013-10-15 09:26:48
Gal pravers mano patirtis, židinys lenktas Jotul, kambaryje parketlentės, po
židiniu parinktos plytelės kurios atitinka židinio apdailą. Dažnai valant
židinį pabyra suodžių ant plytelių yra ne kartą nukritusių degančių žarijų,
tai jas taip ir palieku ant plytelių iki ataušta. Kūrenu pjaustytais
padėklais (tiesiog jų daug turiu) padėklus supjaustau taip, kad tilptų į
kartonines dėžes, po vieną atsinešu iš garažo. Kad nebraižyti grindų
(paletėse būna vinių) tai dėžę padedu ant riedlentės :) Tai va tokia mano
patirtis :)