Tema: Re: Laminato degumas?
Autorius: G.Z
Data: 2013-10-15 09:04:46
pas mane apatine zidinio atbraila padaryta is uosio, irgi ilgai svarsciau
del zariju gaisro ir t.t. bet kadangi sienu apdaila ir zidinio moliniu
plyteliu, salia zidinio yra medines uosines lentynos, taipat apatine zidinio
atbraila pratesta  ir padaryta lentyna tv. tai nesinorejo ivesti dar vienos
medziagos ale kokio marmuro kaip parastai deda. todel buvo nuspresta daryti
medi, zidinys kurenamas paprastai savaitgaliais arba rudeni pasikuriam
vakarais, kurenamas ir atviras. tai per 8 metus neradau dar kad butu
isdeginta nuo zariju, nors atbraila prie pat zidinio apacioje, ir kai
kurenamas atviras, kiek kartu tikrinau tai medis tik buna siltas vos vos,

Giedrius , Kaunas

"va"  wrote in message news:l3hjim$ne$1@trimpas.omnitel.net...

O tau normaliai atrodys pradegintos grindys po ta krosnele? :)
P.S. ant kiek realus gaisro pavojus nezinau, bet nakum daryt tokia nesamone?