Tema: Re: Laminato degumas?
Autorius: bzik
Data: 2013-10-15 08:27:03
moderniuose interjeruose visur po krosnele kiša grūdintą stiklą
laminatas gan atsparus, bet jo išorinė dalis - plastikas, kas nuo žarijos
greičiau praras vaizdą, nei kad užsidegs

"svk"  wrote in message news:l3hlk9$1j5$1@trimpas.omnitel.net...

nakum:
1) gali pasirinkti kokį nori "raštą", spalvą ir pan.
2) man reikia kažkuom perdengti dviejų medžiagų sandūrą: betonas-medis, -
tad daugelis medžiagų tiesiog atkrinta;
3) vos ne vienintelė alternatyva - dažyta metalo plokštė man visai
nepatinka;
4) kaina irgi labai patraukli;
5) Pastatyčiau ir ant parketo, kas yra likusi danga, tik kad reikia kažkaip
paslėpti tą betono plotą (ten buvo židinys, kuris nugriautas);
6) ir kodėl tos grindys turi būti pradegintos? - per 10 metų atviras židinys
sugeneravo gal kokią vieną labiau pastebimą mažą juodą dėmelę.
Tad jei laminatas yra kiek atsparesnis degimui, ty potencialiai nukritusiai
žarijai - tada jis ok. Nusibos, prasidegins - pakeisiu. Atsiras geresnių
variantų - pakeisiu. Dugnas krosnelių nekaista beveik.

"va"  parašė naujienų news:l3hjim$ne$1@trimpas.omnitel.net...

O tau normaliai atrodys pradegintos grindys po ta krosnele? :)
P.S. ant kiek realus gaisro pavojus nezinau, bet nakum daryt tokia nesamone?