Tema: Re: apie krosneles?
Autorius: svk
Data: 2013-10-06 00:23:53
O gal kas nors naudojasi Invicta Schamane -
http://www.laudel.lt/index.php?catalog_id=21   ???
Kaip ir buvau apsisprendęs tokią statyti, bet šiandien man pripasakojo, kad
ir ugniakuras mažas, ir reguliavimas blogas ir atidarius dūmai eina lauk,
malkos byra, sudega greitai, kaista be proto ir tt.
Velniava, nebežinau vėl ką pirkti už kokius 3k Lt.

"Dikiz"  parašė naujienų news:l2j5se$1cj$1@trimpas.omnitel.net...

"svk" <svajus_trinti_@komo.lt> wrote in message
> Neabejoju, kad yra daug turinčių krosneles visokias, tad klausimai iš
> praktinės pusės:
>
> - kiek įkaista pats korpusas?
gerai uzkaitinus/pamirsus kai viskas palikta kiura,spizinesk rosneles galine
dalis rausva buvo :)

> - korpuso temperatūros ties ugnies apačia / krosnelės viršuje?
apacia nebuna karsta,o virsus normaliai iki 200°C,stipriai  ir 300 ir
daugiau.

> - kokiu atstumu nuo sienos reikia jas statyti / galima statyti (siena
> nedegi - tinkas, dažai)? Ar dažai apdega, jei nesilaikyti reikalaujamų
> 10-15cm? kokie karčiai 10-15cm atstumu?
Anksciau stovejo tapetai nuo kamino iki 5cm,spalvos nepakeite,dabar sudeta
klinkeris tai isvis neaktualu
> - Ar kas nors nebandėt už krosnelės / virš krosnelės įrengti ortakį ir su
> ventiliatoriaus pagalba nusitraukti dalį šilumos į kitą patalpą?
Ne,bet kartais pagalvoju.
> - ar būtina statyti ant nedegaus paviršiaus? - priešgaisriniai
> reikalavimai - aiškus reikalas, bet atviras židinys jokių problemų nekėlė,
> o čia daiktas su durelėmis ir pan.
speju ,kad nebutina,bet del ramaus miego gal vertetu
> - ar kaminas su įdėklu užsikiša? valote?
3 metai nieko nedariau ir nieko nesimato blogo kamine.

> - kaip įvertinti geriausią W / galios poreikį, jei tai tik pasišildymui
> prie esamo dujinio?
nezinau.
> - rekomenduojama firma? - ką manote apie Invicta?
naudoju sita :
http://www.flaminta.lt/userfiles/images/produktu-foto/ketine-krosnele-invicta-la-borne-01_240x240.png

degimas reguliuojasi,uzdarius pilnai apatine sklende buna ir
uzgesta,priklausomai nuo malku stambumo,tiksliau tik smilksta ir naudos
nebaisiai,geriau kai dega normaliai tada ir sildo,kitaip nesamone.