Tema: Re: apie krosneles?
Autorius: ramus
Data: 2013-10-03 01:07:22
"svk" <svajus_trinti_@komo.lt> wrote in message
news:l2i3go$d7i$1@trimpas.omnitel.net...
> Neabejoju, kad yra daug turinčių krosneles visokias, tad klausimai iš
> praktinės pusės:
>
> - kiek įkaista pats korpusas?
Virš 100

> - korpuso temperatūros ties ugnies apačia / krosnelės viršuje?
Dugnas iš apašios šaltas

> - kokiu atstumu nuo sienos reikia jas statyti / galima statyti (siena
> nedegi - tinkas, dažai)? Ar dažai apdega, jei nesilaikyti reikalaujamų
> 10-15cm? kokie karčiai 10-15cm atstumu?
Pas mane Dovre 760, 11kW nuo sienos 12 cm.
siena tinkuotas dujų silikatas, dažai per 7 metus nepakeitė spalvos. Siena
įkaista po ilgo kūrenimo taip, kad rankai karšta.

> - Ar kas nors nebandėt už krosnelės / virš krosnelės įrengti ortakį ir su
> ventiliatoriaus pagalba nusitraukti dalį šilumos į kitą patalpą?
Ne.
> - ar būtina statyti ant nedegaus paviršiaus? - priešgaisriniai
> reikalavimai - aiškus reikalas, bet atviras židinys jokių problemų nekėlė,
> o čia daiktas su durelėmis ir pan.
Pageidautina. Žarijos turi blogą savybę - kartasi iškrenta dedant malkas.

> - ar kaminas su įdėklu užsikiša? valote?
Ne.

> - kaip įvertinti geriausią W / galios poreikį, jei tai tik pasišildymui
> prie esamo dujinio?
Skaičiuoji pagal kilovatus. Man papildomam pasišildymui 11kW užtenka 68
kv.m.

> - rekomenduojama firma? - ką manote apie Invicta?
Jotul, Dovre.