Tema: Re: apie krosneles?
Autorius: bzik
Data: 2013-10-03 10:39:21
taip, per anksti pridarius pačios krosnelės (net ne dūmtraukio) oro
padavimą, pradeda jaustis dūmai. O kai gerai įsidega, praktiškai uždarau -
pakanka to, kas per plyšius prieina :) Bet kokiu atveju dabar be rimtos
problemos keist neapsimoka, o kai skils ar kas pan. nutiks, ieškosiu
tinkamesnės.

"Sail"  wrote in message news:l2j4u7$bm$1@trimpas.omnitel.net...

Va tas "sandarumo nerasta" ir yra visas seksas.

Jei degimas dar matomai reguliuojasi su sklendem, tai dar pusetinas
variantas. Maciau prancuzisku, kur reguliavimas tai tik placebo vartotojui,
o pro specialiai paliktas skyles ir siaip nesandarumus oro gauna tiek, kad
viskas iskrenda per kamina mygom.

Sklende pajungime tuo atveju kazkiek gelbeja, bet atsiranda toks momentas,
jei per daug sumazini kamino trauka, pradeda dumai smelktis i kambari.

Dvi valandas malku degimui tai imho kaip ir normaliai. Stebuklu gi nebuna.
Itariu galima paskaiciuot teorini degimo laika, malku kaloringumas zinomas,
burzuikes atiduodami kilovatai irgi. Tik vartyti dydziu tarp kilokaloriju ir
kilovatu jau nesugebesiu, reiktu skaityt teorija.