Tema: Re: req: pagalbos del boilerio
Autorius: Signalizacija
Data: 2013-09-20 14:25:55
Neklysti.
Saule sildo visa turi, o pecius sildo tik kazkuria jo dali. Taip su
pecium nereikia sildyt viso turio jei ner saules savaite kita.

Is kitos puses šiai dienai protingiau rinktis SS oras.vanduo. Gaunas
pigiau nei kolikai ir dirba px saule, bile temperatura ne zemiau -20
Ir naudot tada galima ne tik DHW ruošimui bet ir sildymui, kam kolikai
visikai netinka