Tema: Re: req: pagalbos del boilerio
Autorius: CodeC
Data: 2013-09-19 11:00:14
On 09/19/2013 10:56 AM, mYnDe wrote:
> Jeigu jau taip viska skaiciuot, tai reiketu sau daug ka uzdrausti tada :)

kodel? cia gi papildomo komforto jokio negauni. cia mazdaug tas pats kas
duju sistema masinai. vieniem apsimoka kitiem ne. as matyciau prasme
tokios sistemos, jei per pora metu atsipirktu investicijos ir poto
sildymas vandens gautusi zenkliai pigesnis. bet taip ko gero nebus.
o jei tik per 10 metu atsipirks investicijos (gal), tai tada finale
ekonominis rezultatas toks pats, kaip nieko nedarant. tai kam daryt? po
10 metu zek jau ir kolektoriu reiks keis, santechnika taisyt, t.y. vel
investicijos.