Tema: Re: req: pagalbos del boilerio
Autorius: CodeC
Data: 2013-09-20 13:09:30
On 09/20/2013 12:58 PM, Kiescius wrote:
> saules kolektoriams reikia dvieju boileriu, vienas sildomas nuo saules(arba
> tik pasildmas), o kita sildo katilas arba elektra .

o tai jie kazkaip sujungti? is kurio padavimas i ciaupa tada?
man cia tokia mintis durna sove, gal imanoma butu su paprastu boileriu
(1 silumokaitis) padaryt kolektorius + katilas, t.y. katilo ir
kolektoriaus konturus sujungti nuosekliai i ta pati boilerio
silumokaiti. ir numatyt kolektoriaus 'uztrumpinima' su kazkokiais el.
voztuvais pagal jo temperatura. nzn kaip su saugumu tik gaunasi tokiu
atveju.