Tema: Re: kaip del nuolaidu ermitaze, senukuose?
Autorius: Terpentinas
Data: 2013-09-18 11:58:44
Kadangi pakankamai gerai esu susidūręs su PC veikla galiu pasakyti, kad
tinklai su 20% neišgyvena (didelis aparatas, pastatai, akcininkų interesai
ir kita)
Tam, kad PC galėtų konkuruoti su mažiukais ir vidutiniais jiems reikia
didelės pelno maržos kurios svyruoja nuo 100% iki 300% perkant iš LT
tiekėjų, perkant iš Kinijos maržos dar didesnės.
Perkant iš LT tiekėjų PC išsidera išskirtines kainas, motyvuoja tai tuom,
kad bus dideli pardavimai, nors dažniausiai tai tebūna tik akių dūmimas.
Suteikdamas tokias nuolaidas LT tiekėjas pakliūna į konfliktą su kitais
mažesniais pirkėjas, kurie turi arba mažinti savo pelningumą arba atsisakyti
šio produkto. Jei tiekėjas pasiduoda PC įtakai jis rizkuoja prarasti
likusią rinkos dalį, tai matydamas PC dar labiau didina spaudimą (reikalauja
įvairių nuolaidų, laikinai išima prekes iš prekybos ir pan.) Asmeniškai pats
žnau kaip visai neblogas gamintojas buvo "suvalgytas" vieno PC.
Šiuo metu situacija LT palaipsniui keičiasi ir tiekėjai jau nebegauna baudų
kaip anksčiau. Pvz Jūsų atveju  AMB laikais jei tiekėjo išrašyta sąskaita
nukeliavo iki pirkėjo, tiekėjas būtų gavęs baudą ir būtų kompensavęs visus
nuostolius. Šiuo metu jo laukia tik pabarimas ir pagasdinimas.
Tinklai matydami, kad neberealu užsitikrinti stabilias išskirtines kainas
konkrečiam produktui, o ir konkurencijos taryba pradėjo krutėti, kuria savo
prekinius ženklus, juos reklamuoja, renkasi pigiausius gamintojus, juos
rotuoja taip užsitikindami pigiausią kainą. Ta situacija pastebima visoje
ES.