Tema: Re: kaip del nuolaidu ermitaze, senukuose?
Autorius: bzik
Data: 2013-09-18 11:01:36
patikslinu: be PVM už 3 dėžes mažmenininkas sumokėjo 63,00, o man pardavė už
123,97. 50% marža normalu? Mano darbo srity - ne :)

"st"  wrote in message news:l1bgf0$71v$1@trimpas.omnitel.net...

nu ir? pagal tavo aprasyma, gaunasi kiek daugiau nei 50% marza.
25.41 turbut be pvm. o 50lt jau su pvm. tai mazmenine pardavimo kaina 39lt
be pvm, perka jis uz 25.41. ar tu nori kad butu 2% marza?