Tema: Re: kaip del nuolaidu ermitaze, senukuose?
Autorius: st
Data: 2013-09-18 11:51:36
ka as cia tuo noriu pasakyti. noriu pasakyti, kad reikia dziaugtis kad marza
yra 50-60%, ir tai tikrai normali marza!
ka reiskia nuolaida -30%
ta reiskia, kad jei marza 50%, nuo 100lt lieka 5lt pelno.

pardavejas preke perka uz 100lt, uzsimeta 50% parduoda 150+pvm= 181.5lt
galutine kaina.
pritaiko super akcija kaip senukuose -30% lieka 127.05lt galutine. atimamt
pvm, lieka 105lt!
po to visokie idiotai priprate prie 30% nuolaidu eina i mazesnes pardas ir
nuo tikru kainu praso 25-30%, duodi 3-5% lieka labai nepatenkinti. stilium
kaip cia taip, senukuose tai juk 30%. tai ir mink i tuos senukus ir pirk
ten, "sutaupysi"