Tema: Re: LMDP baldai
Autorius: Mikrobas
Data: 2013-09-10 00:56:55
Termopalo ploksciu kainos labai skirtingos, vidurkis ~50Lt/m2
Pagal detales gali buti 3m2 o pirkti gali tekti visus 6, nes pagal pjuvius
detales kitaip neissidesto lape.. ir negelbes net 3/4 lapo
Aisku stalas uz 1500Lt gal ir bereboras, bet nematant projekto ir
sudetingumo lygio sunku kazka pasakyti.