Tema: Re: LMDP baldai
Autorius: haden
Data: 2013-09-09 13:14:43
Stalciai yra, begeliu kainas skaiciavau is furnitano ir klausdamas
kainos nurodydavau kad noriu tokiu arba analogo.
Plokste skaiciavau termopalo/trukmes kainomis,
su pjovimu ir laminavimu (darbas+juostele),
ivertindamas kad 1/4 lapo yra min kiekis.
Projekteli su ka daryti as kaip ir turiu, mane labiau jaudina kad
kreivai neisgrezciau ir pan. :)