Tema: Re: LMDP baldai
Autorius: Dunduk@s
Data: 2013-09-09 09:27:54
2013.09.09 09:08, haden rašė:
> Rasomo stalo medziagos (iskaitant ploksciu pjaustyma/kantu uzlaminavima)
> nesiekia 600Lt, o uz gatava produkta firmeles praso ~1500Lt,
> kilo naturalus noras paciam susigrezioti ir susirinkti.
>
> Kas daretes baldelius is LMDP plokstes,
> pasidalinkit patirtimi apie ekscentriku skyliu grezima,
> o gal Kaune radot kur uzsisakyti plokstes ir su skyliu grezimu?

Koeficientas 2,5 kaip rašomam stalui, tai čia labai geras sąlygas siūlo.

Gali darytis pats. Įrankių pasidairyk
http://www.wolfcraft.com/en/home/index.html arba
http://web2.hettich.com/hbh/catalog/Start.do?localeId=en_LT&model=procat_de_0180_05&distributorId=12238

Aš tai rekomenduoju mokėti firmelėms ir nesukti galvos. Nebent, ateityje
planuoji tuo užsiiminėti. Kitaip prarasi daug laiko ir dar kažin ar
gautu rezultatu būsi patenkintas. Patirtis ateina su laiku, nors iš
pirmo žvilgsnio atrodo, kad nieko čia tokio sugręžioti furnitūrą stalui.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s