Tema: Re: senuku 30% nuolaida rytoj
Autorius: ramus
Data: 2013-08-28 22:50:39
O tai pats maišei žiurknuodžių į senukinį arlitą?

O jei rimtai reikalavimus prekybcenterio brando gamintojui pats žinai geriau 
nei bet kas kitas. Kaip už numautas kelnes reikia pagaminti fraką. Už kelių 
pelno procentų maržą, kurią prekybcentruis tau paskaičiuoja geriau, nei savi 
buhalteriai.
Ar ne taip?




"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message 
news:kvkt8q$tua$1@trimpas.omnitel.net...
> Būtent tame prekybcentry nieko geriau nenuspirksi, aš asmeniškai niekada 
> nepirkčiau prekybcentrio brendo dėl to, kad šiandien jį kepa Vilkavišky, 
> rytoj keps Suvalkuose ir neaišku kas imaišys žiurknuodžių, prekybos 
> centras yra prekybinė o ne gamybinė organizacija ji fiziškai nepajėgi 
> garantuoti kokybės, jau nekalbant apie tradijias ir receptūras.
>
>
> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message 
> news:kvksk2$t4h$1@trimpas.omnitel.net...
>> nixuja. reikliems ir gerai mokantiems pirkejams jie gali sukurti atskirus 
>> prekiu zenklus - pvz "iki ukis", "iki gurmanai" ir pan, kur su kokybe 
>> viskas gerai - nu kaip minimum tam paciam prekybcentryj nieko geresnio 
>> nenusipirksi.
>>
>> "Terpentinas"  parašė naujienų news:kvkpro$q3l$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> O aš jokių kategoriškų išvadų ir nedarau, galima seniuose per akcijas
>> nupirkti ir neblogų dalykų, bet didelė tikimybė nežinančiam žmogui
>> "užsirauti" ant pačių tinklų sukurtų private label kurie neverti nei 
>> pusės
>> savo kainos, IKI šūkis - "maistas yra maistas" visiškas briedas, aplamai
>> tinklai daro vieną didelę klaidą kurdami savo prekinius ženklus ir
>> užsakydami produktus pačių pigiausių receptūrų, jie negali garantuoti
>> stabilios produkto kokybės ir rizikuoja viso brendo reputacija. Iš 
>> pradžių
>> jie susižeria didelius viršpelnius ir gali sau leisti organizuoti va 
>> tokias
>> akcijas, bet ilgalaikėje perspektyvoje neduodami žmogui rinktis jie 
>> praranda
>> pačius reikliausius ir gerai mokančius pirkėjus.
>>
>>
>