Tema: Re: senuku 30% nuolaida rytoj
Autorius: Terpentinas
Data: 2013-08-28 09:57:49
Siūlai terasinius medvaržčius pirkti senukuose su wagner logo? o gal dažus
pentacolor, ar mūro mišnį brik?
Gal geriau nepatingėti ir nuvažiuoti iki fisherio arba iki varžtų pasaulio
ir nupirkti fisherio originalių arba SPAX?
Tas pats galioja ir ankeriams, kiek mačiau senukuose vien tik kinietiški
ankeriai, jei savo namui pakabinamoms sąramoms būčiau tokius naudojęs man
būtų jos nei savaitės neišlaikiusios. Sąrašą galima tęsti iki begalybės, bet
viskas priklauso nuo to kokie tavo poreikiai ir koks požiūris į kokybę.