Tema: Re: senuku 30% nuolaida rytoj
Autorius: Terpentinas
Data: 2013-08-27 14:37:19
Ir aš apie tą patį, SSS importuoja patį pigiausią segmentą, likusį suveža
tiekėjai kurie kuo toliau tuo mažiau taiko išskirtines nuolaidas, todėl
elementaru, kad akcijų metu SSS stengiasi stumti kinietiškas prekes su savo
private label ir gesinti nuostolį susidarantį iš tiekėjų patiektų prekių. Aš
nesakau, gal per akcjas ir galima nupirkti pigiau visai neblogų dalykų, bet
tam reikia žinoti tiksliai ko reikia ir ar tikrai tas pats per akcijas
parduodamas tikrai pigiau.