Tema: Re: optimali katilo galia?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-05-07 09:55:12
2013-05-07 08:37, Sail rašė:
> As laukiu, kada bus metrais. Svarbu daugiau idet, nei kaimynas. Juk kuo
> daugiau, tuo geriau, ane?

Cia ne diskusija, o sizofrenija prasideda.

> Pas mane pvz 12 cm polistirolo ant sienu. Daugiau ir dabar nedeciau. Bet
> pisciau statybininkus kasdien, kad darytu kokybiskai, taip gausis geriau,
> nei su metrinem sienom.

Ir kuom cia reiketu didziuotis. Langus susidejai i mura, o ne i
siltinimo sluoksni. Todel tau per langus prarandi silumos daugiau, negu
butum kokybiskai konstrukcija pasirinkes. Dabar turi kelti namie
temperatura, kad angokrasciai nesupelytu ir vaikscioti namie su maikute.
Jokie statybininkai tavo broko jau istaisyti negali, nes per mazai
apsiltintos sienos. TIk griauti ir statyti is naujo.