Tema: Re: optimali katilo galia?
Autorius: Sail
Data: 2013-05-06 14:17:52
As kitaip skaiciavau savo atveju, butent is priesingos puses. Zinojau, kad
namui reikia mazdaug 400 kubu per salciausia menesi, nes tiek rydavo senas
neekonomiskas 35 kilovatu katilas.

Paziurejau 14 kilovatu katilo instrukcija, kuris domino, ir ten buvo
parasyta berods  max sudeginamas duju kiekis per valanda. Padauginus is
valandu skaiciaus per menesi, gavau, kiek max duju galima sukurent per
menesi ir tai buvo ar tai 800, ar tai 1000 kubu, jau ir nepamenu. Vienzo
juntamai daugiau, nei realiai bus poreikis.

Tad buvo priimtas sprendimas, kad tokio katilo pakaks, juolab kad jis turejo
min galinguma ar ne 3 kilovatus, kas ir buvo reikalingas parametras.

Na ir viskas buvo ok. Tiesa, burzuikes vis vien kurendavau, tai net nebuvo
extrymo katilui isbandyti.