Tema: Re: optimali katilo galia?
Autorius: vilius
Data: 2013-05-06 23:28:09
Pirkau granulini, berods 20kW. Tiesiog nelabai daug tu pasirinkimu.

Elektromet EkoPed 20 - katilo negiriu, bet tiesiog is metu patirties (namas
naujas, siltintas normaliai, 3 stiklu langai, kazkiek salcio tiltu:))
trumpai papasakosiu.

Katilas moduliuojasi nuo 2kW iki 20kW priklausomai nuo gryztancios
temperaturos kritimo. Tai didziaja laiko dali laikiau ant 2kW minimumo ir
kokiu 12kW maksimumo (apribojau virsu, kad nepersistengtu o dirbtu
tolygesniam rezime). Uzkaitus numusa temeratura iki 2kW ir temperatura po
biski krenta. Daugiausiai musa temperatura kai isijgunia boilerio
cirkuliacinis - boileris Drazice greitaeigis. O seip jei be boilerio, tai
didziaja laiko dali 2-7kW reziai manau be problemu vaziuotu.

Katilas niekad nesigesina, visa laika pupsi. Prie jau -20C man rodos
minimalu buvau padares ant kokiu 5kW ir maksimalu ant 15kW. Tai katilas
tikrai daugiau dirbo, bet uzteko kartu su boileriu.

Seip kai katilas normaliai moduliuojasi, tai kaip ir px ta max galia. Dabar
jau manau statyciau koki 12kW ir krosnele - krosneles reikia bet kokiu
atveju. Katilas buvo pora kartu paluzes ir krosnele dar buvau tik uzsakes,
tai tuo metu oj nesaldu:) O seip jei jau -30 ir kaltilas neveza boilerio +
namo, tada galima boileri pajungti ant elektros ir tikrai manau kad be
problemu 12kW uzteks.

Namas 170kvm is kuriu 45 kvm dvivietis garazas kuriame laikau lengva pliusa.

/V

"bala nemate"  wrote in message

hoj,

Renkuosi granulinį katilą.
teorinis namo šilumos poreikis - 8kW.
Pardavėjai siūlo >=20kW žvėris. Nu, tam jie ir pardavėjai...
IMHO, daiktas efektyviai veikia, jei yra maksimaliai išnaudojimas. Aš
jamčiau 10-12kW katilą, kuris žiemą dirbtų 70% apkrautas, o ne 24kW ant
30%.

Greitas karšto vandens paruošimas, aišku, rimtas argumentas didelei galiai,
bet gal variantas imti didesnį boilerį (pvz., ne 160, o 250ltr) - tada
turiu kaip ir karšo vandens buferį, kurį sunkiau greitai išnaudoti. Plius,
boileris patampa šiokia tokia akumuliacine talpa.

Ar teisingai mąstau?

--
bn/mj
skype : bala.nemate