Tema: Re: grindinis sildymas
Autorius: GunGame
Data: 2013-02-22 09:41:14
irengiant grindini sildyma, kolektorius, kur sujungiami sildymo vamzdeliai,
reikia imti reguliuojamus. reguliuojamu kolektoriu atveju - susireguliuoji
kiekvieno konturo debita, tokiu budu nusistatai norima tem patalpoje.
miegamaji pajungus kaip atskira kontura, jo temperatura galima palaityti
kiek mazesne nei kitu patalpu.

"Darius-B" <d@d.d> parašė naujienų news:kg5itv$o18$1@trimpas.omnitel.net...