Tema: Re: grindinis sildymas
Autorius: Darius-B
Data: 2013-02-18 22:34:39
O tai kas nors, nors viena pliusa radiatoriam gali pasakyti ar cia jau kaip
TV su Panevezio Ekrano kineskopais - isejo negryztamai?
Buvau apsisprendes del misraus sildymo, dabar uzpuole abejones. Kol kas
grindinio man trukumas tik vienas - vienoj istaigoj kurioje dirbau buvo
visur grindinis sildymas, tai norejosi, kad kojom butu gerokai vesiau.

"Maiklas"  wrote in message news:kfr58p$cic$1@trimpas.omnitel.net...

visi sie motyvai yra teisingi
tik vienas niuansas, jie teisingi, kai grindinis sildymas irengtas senos
statybos "kiauram name"
tada norint, kad butu silta namie, i grindis turi paduot 40-50 laipsniu
termofikata
va tada ir dulkes kyla, ir ora sausina, ir kojas skauda