Tema: Re: grindinis sildymas
Autorius: J.G.
Data: 2013-02-17 21:35:04
lapkriti isikeliau i namus (staciau 16 menesiu nuo 0)
uosvis kaip ir tau paskojo visokiu tai pasaku.
kaip antrame aukste deti lages, sienas kalti daililentem, lauko sienas
apsiltinti puta ir apkalti daililentem, vietoj duju naudoti kieto kuro
katila, elektra vedzioti su motavimo dezutemis ir daug daug patarimu.

praktiskas mano patarimas is patirties tau.
isklausyt uosvio tikrai reikia, jis jausis jog tau padeda, gal ir litais
prisides namo statybai (uz tai kad akiu nedraskai ir gerbi jo nuomone).. :)

taciau dayk viska priesingai nei sako ir tikrai bus gerai!!!