Tema: Re: Mitai ir apie LED :)
Autorius: Laimis
Data: 2012-11-23 20:59:12
70005 rašė:

> "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
>
> Mačiau, šiaip dimeriavimas paliestas buvo.
>
> o ne apie, numanomai, penkių baksų,
>
> „Toshiba“ iš Vokietijos.

Neabejoju, kad jei deklaruoja, kad dimmable, tai tokia ir bus. Kartais
ne su visais dimmer'iais veikia; bent jau, skaičiau, tokia problema
egzistavo pradžioje, kokiais 2008-2009'ais.

> Na, centrinei kambario lempai jų deklaruojam 325 lm gal mažoka, nebus ką
> ten dimeriuoti...

~40 W paprastos kaitrinės lemputės ekvivalentas. Tiesa, led'inės
srautas, turbūt, kryptingas, tai lokaliai (ten kur jis krenta) būtų gana
kontrastuojančiai šviesu (tūlas net padarytų išvadą — oho, kaip ryškiau
šviečia! mes dedam šitą lemputę!), palyginus su visu kambariu. Tokiu
atveju 60 W paprastoji kaitrinė lemputė šviestuve su reflektoriumi
šviestų panašiai ir net stipriau. Kambariniam apšvietimui vienos turbūt
mažoka, nors priklauso nuo kambario, preferencijų (mano akimis
miegamajame kilovatinių mėsos vitrinų su penkiais šimtais liuksų tikrai
nereikia)