Tema: Re: Mitai ir apie LED :)
Autorius: eimaz
Data: 2012-11-22 16:57:52
kad teisingai žmogus šneka, liumenus reik žiūrėt. pas mane vienintelėj
vietoj koridoriuj yra šis durnas apšvietimas, tai vienoj juostoj po 2x35W,
kitoj prie veidrodžio 2x50W, nu nematau aš ten didelio skirtumo tarp jų
šviesos stiprumo.
o šiaip darant apšvietimą reik galvot apie tai, o ne po to kai dizaineris
suprojektuoja 60 halogenų visam name ir vieną šviestuvą svetainėj. nors pas
kaimyną net ir svetainėj nemačiau, ten buvo ~20 halogenų :) arba pvz vaikų
kambaryje ~10 halogenų, nu tiesiog tobulas apšvietimas :)

"Saulius74901"  wrote in message news:k8kpea$21v$1@trimpas.omnitel.net...

Nu va jau teorija isskrido i arena ir paneige viska ka jus cia "prisvaigot"
;-)
Tamsu pas jus kaip sinkoj sako nepaneigiamoji fizika.