Tema: Re: Mitai ir apie LED :)
Autorius: eimaz
Data: 2012-11-23 13:29:55
gal čia vasaros kainą pasakė. aš name su visą naktį šviečiančiais 7
šviestuvais ir visa kita technika prisuku ~250kwh.  žiemą ~400kwh.
pamenu gyvenant 3k bute, kai buvo visur halogenai, toršerai ir 60-100W
lemputės, prisukdavom ~300kwh.

"Statybininks"  wrote in message news:k8nik2$rvf$1@trimpas.omnitel.net...

skalbimo masina?
virdulys? kiti virtuves prietaisai (mikseris, mikrobange ir kita huinia)
lygintuvas?

50lt, tai cia siek tiek daugiau nei 100kwh, neitiketinai mazai!

"Tom" <tomm-delete-@takas.lt> wrote in message
>3 kambariai, du lcd TV, saldytuvas, orkaite, dujinis katilas, kompas,
>ruoteris.
> kambariuose taupiosios lemputes viso 6vnt po 22W, koridoriuje, vonioje
> kaitrines. Kambariuose sutemus uzdegamos sviesos isjungiamos einant
> miegoti. Telikai kompas ijungti po 10val i para. orkaite 2-3 kartai i
> menesi. Saskaita uz elekta 50Lt.
> "Maiklas" <maiklas@freemail.lt> wrote in message

>>> 300 W - 21W