Tema: Re: Klausimas statybininkams del gelzbetoninio ziedo po perdanga
Autorius: Toutch Button
Data: 2012-10-18 09:05:52
tai kas matosi - nebutinai blogai.

Kaip cia jau kazkas rase - g.b. perdangos plokstes suinkaruojamos
tarpusavyje, padaroma "vientisa" perdanga, kuri jau pati ir laiko sienas kad
nesiskestu.
Kitas klausimas kaip saziningai atliktas inkaravimas ... to jau niekas
nepatikrins. Nebent pasikalbeti su statybininku, kaip jis jautesi ta diena,
kai inkaravo perdanga, ar viskas jam gerai buvo , ar su zmona ir vaikais
nesipyko ir t.t  :-)