Tema: Re: Klausimas statybininkams del gelzbetoninio ziedo po perdanga
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-10-16 09:47:42
> Palemono keraminiams blokeliams g/b ziedas po 1a perdanga nereikalingas
> - pagal gamintojo rekomendacijas ar tik is patirties :-)

Nenorek, kad pasakyciau taip arba ne.

Pas mane dalis namo muryta 20cm storio Palemono blokeliais, pirktais is
zmogaus, nes Palemonas tuo metu turejo problemas su atvezimu man. Taigi
tarpangis gavosi ne 6m, o 6,1m. Ant plytu g/b plokste turi remtis 13cm,
o ant betono 7cm. Taigi as dariau 10cm aukscio betonini zieda. Betonini
zieda dariau ir ant 25cm sienu, nes saramu armaturos karkasai, taipogi
pirkti is bankrutavusios firmos uz pusvelciui, buvo keliais cm aukstesni
uz mura.

Kai murysi, pasiimk rimta konstruktoriu, atsivezk, nes cia reikalas ne
is konferencijos. As taip dariau nors turiu projektuotojo diploma ir esu
dirbes darbu vykdytoju statybose. Bet saramas ant 20cm muro po g/b
plokstemis uzleidau ne 25cm, kaip mus moke, o 50cm kaip patare
pensininkas, visa gyvenima pradirbes konstruktoriumi.