Tema: Re: koki kamina patartumet?
Autorius: Arj
Data: 2012-10-15 10:43:34
as pats netvirtinciau - kaip ne kaip palydovine lekste yra didele "bure" ir pauptus vejui gali
nunesti nafig :) nebent jei lekste is metalinio tinklo, tokios "permatomos" lekstes buna.
O pats schiedelis - tai kaip fibo ar keramzitbetonio blokai - pats blokelis lyg ir tvirtas, ir
armuoti galima (yra skyles armaturai ileisti), bet jei namas medinis - nerizikuociau, visgi ne
nesantis elementas :)
O ir jo aukstis ribotas :)

"Drambliukas"  parašė naujienų news:k5ecak$h7q$1@trimpas.omnitel.net...

Kazi ar eitu prie jo pritaisyti palydovine lekste. Dabar prie puses plytos kamino
pritvirtinta. Bet schiedelio tas keramzitinis betonas toks atrodo plonas. ?