Tema: Re: koki kamina patartumet?
Autorius: Arj
Data: 2012-10-12 11:19:52
paciam nera sudetinga shiedeli susimuryti.
sia vasara teko muryti (shiedel rondo), tai labai daug zaidziant tempas gavosi mazdaug 3m kamino per
diena, rezultatas - idealus (pastoliu darymo laikas neiskaiciuotas)
Jei nezaidziant - per diena realu 9metru kamina sudeti, su salyga jei pastoliai/perdangos/etc yra.
Esminis minusas - vienas shiedelio blokelis sunkus, jei "statybininkas" koks baltarankis - dirbti
reikia dviese, vienam ant pastoliu tampyti juos yra darbo :)

"mindis"  parašė naujienų news:k53th6$uq5$1@trimpas.omnitel.net...

del Schiedel ir analogisku tai kazin ar tiek jau patogiau, prisiskaiciau
"sekmes" istoriju su ju montavimu SM forumuose. Pasirodo praktiskai ner
meistru mokanciu juos teisingai sumontuot. Tai per skysta betona supila,
tai kreivai sleivai viska surenka. karoce vienos aimanos ir ranku grazymai.