Tema: Re: koki kamina patartumet?
Autorius: Drambliukas
Data: 2012-10-11 00:15:14
Numatyk daugiau shactu nei reikia. Gal ateityje noresi ka nors pasijungti: papildoma
krosni ar zidini. Taip pat gal ateityje nepatiks rekuperatorius ir noresi gravitacinio
vedinimo. Gal bus ateityje koks gartraukis ar kondicionieriaus slangoms vieta, ar siaip
komunikacijoms skyle. Taip jau buna, kad siuo metu negalvoji, o uz keliu metu grauzies
nagus, kad nepasidarei.
As planuoju ardyt savaji kamina ir jo vieton muryt shiedel, tik siais metais jau nespejau.