Tema: Re: siltinimas
Autorius: Karlsonas
Data: 2012-09-20 11:07:18
Nežinau kaip OP, bent aš turėjau omeny ne visą patalpą o tik vitriną.
T.y. šilumos kiekis pritekantis per vitriną saulei šviečiant yra galimai
panašus kaip šilumos kiekis ištekantis per tą vitriną lauk per kitas X
valandų kol saulės nėra. Taigi į pietus/vakarus atsukta vitrina šilumos
prasme "atsiperka".