Tema: Re: siltinimas
Autorius: For Example John Smith <For_Example John Smith@gmail.com>
Data: 2012-09-20 09:09:52
Nereikia net prie vitrinos stovet, vasari-kova, kai saule zenite, o
laike -10 nuo pietiniu palangiu sniegas tirpsta ir lasa.
bet ar pats tiki tuo kad uztenka  1h (2,3,4) sildyti, 23h (22,21,20) patalpa
austa. Gal ner cia ko bijot , kad dujos pabrango.  1h as galeciau dujas
degint, mokedamas po 10Lt uz kuba.
Geraiusia butu, jei mindis imestu cia tas protingu zmoniu lenteles ar
nuorodas internete.
Visi panagrinetu ir issiaiskintume.