Tema: Re: siltinimas
Autorius: mindis
Data: 2012-09-19 17:08:33
kokie mes protingi ir galim is dvieju skaiciuku tokias toli siekancias
isvadas daryt. Imi stiklo paketo varza paskaiciuoji nuostolius per para
i ploto vieneta, tada imi is lenteliu saules energija musu platumom ir
ivertines stiklo laiduma paskaiciuoji per para gaunama siluma ploto
vienetui. Paskaiciuoji viurki sildymo sezonui ir pateiki isvadas su
visais tais skaiciukais. Protingi zmones teigia (netgi grafikus laike
pateikia) kad nuostoliu bus maziau nei gaunamos energijos. as jais
tikiu, priesingai nei tavimi.